Εκπαιδευτικο Υλικό – Λήξη του τριετούς Ευρωπαικού προγράμματος Erasmus+

 

Απολογισμός – Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε και χρησιμοποιήθηκε

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ  ΕΔΩ : ΈΡΓΑ-ΠΟΥ-ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το τριετές Ευρωπαικό πρόγραμμα Erasmus+ 2014-2017 με τίτλο ” The world in our hands we can work it out ”  τελείωσε.

Συντονιστής του Προγράμματος ήταν το σχολείο : Szkola Podstawowa nr 33 im Marii Kownackiej  ( Πολωνία)

Κωδικός έγκρισης 2014-1-PL01-KA201-003331_5  από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών ΙΚΥ.

Εταιρικά σχολεία που συμμετείχαν:

  • 1ο Δημοτικό Σχολείο Θρακομακεδόνων  (Ελλάδα)
  • Α? Δημοτικό Σχολείο Ιδαλίου (Κύπρος)
  • Colegio Astοria, SA (Πορτογαλία)
  • DUYUM ISITME ENGELLILER ORTAOKULU ( Τoυρκία)
  • Specialenheten laholms kommun ( Σουηδία)
  • Szkola Podstawowa nr 34 im. Aleksandra hr. Fredry (Πολωνία)
  • Vuorentaustan koulu (Φινλανδία)

Λίγα λόγια για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+

Η Ευρώπη ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες και τις πιεστικές προκλήσεις της εποχής αναγνωρίζει τον ζωτικής σημασίας ρόλο της εκπαίδευσης και της κατάρτισης για την οικονομική και κοινωνική πρόοδο και εντάσσει τον τομέα της εκπαίδευσης στους πέντε πρωταρχικούς στόχους της αναπτυξιακής της στρατηγικής μέχρι το 2020 («Ευρώπη 2020»).

Συγκεκριμένα θέτει ως στόχο τη μείωση του αριθμού των ατόμων που εγκαταλείπουν πρόωρα το σχολείο σε ποσοστό κάτω του 10% και την αύξηση του ποσοστού των πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε 40%. Η επένδυση σε γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες θα ωφελήσει άτομα, οργανισμούς και την κοινωνία συνολικά, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και την απασχόληση και προάγοντας την κοινωνική ένταξη και ευημερία.

Στην προσπάθεια για τη δημιουργία μιας Ευρώπης που θα βασίζεται στη γνώση υποστηρικτικό εργαλείο συνιστά το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+. Το Erasmus+ είναι το νέο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της Νεολαίας και του Αθλητισμού για την περίοδο 2014 – 2020.

Η δημιουργία ενός ενιαίου, ολοκληρωμένου προγράμματος για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών συμμετοχής και στην εφαρμογή κοινών βασικών κανόνων εφαρμογής αναδεικνύοντας

παράλληλα τη στοχευμένη στρατηγική και το φιλόδοξο χαρακτήρα του.

Το πρόγραμμα Erasmus+ στοχεύει στη βελτίωση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας καθώς και στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας. Σχεδιάστηκε για να στηρίξει την εκπαιδευτική κινητικότητα, την ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ ιδρυμάτων/φορέων/οργανισμών και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών πολιτικών των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Περίληψη του Έργου  “The world in our hands- we can work it out”  και των στόχων του.

Αυτό το έργο σκοπό είχε να βελτιώσει τις γνώσεις τωνμαθητών στην Αγγλική γλώσσα, να βελτιώσει τις δεξιότητες των μαθητών  στις ΤΠΕ να αναπτύξει και βελτιώσει  κοινωνικές δεξιότητες, δεξιότητες ζωής με  με τη χρήση ενεργών μεθόδων μάθησης. Οι βασικές δεξιότητες που απoκτήθηκαν  θα πρέπει να διδαχθούν σε όλα τα σχολεία εταίρους. Μοιραστήκαμε  τις γνώσεις μας ,  τις δεξιότητές μας,  τις εμπειρίες μας όλοι μαζί οι  εκπαιδευτικοί όλων των εταίρων χωρών για  να προετοιμάσουμε, να αναπτύξουμε  και να δημιουργήσουμε καινοτόμο διδακτικό υλικό που θα χρησιμοποιεί ενεργές μεθόδους μάθησης και επίσης αναπτύχθηκαν  σχέδια μαθημάτων στην παιγνιώδη  παιδαγωγική. Επίσης κύριος στόχος του ήταν και  η ανάπτυξη νέων  μεθόδων διδασκαλίας  μέσα από την ευκαιρία που μας δόθηκε να συνεργαστούμε  με τις άλλες χώρες

Δεξιότητες που αναπτύχθηκαν ή βελτιώθηκαν μέσω της συμμετοχής του σχολέιου μας στο πρόγραμμα.

  • Δεξιότητες στην επικοινωνία μέσω της Αγγλικής Γλώσσας
  • Δεξιότητες συνεργασίας και πληροφορίας και δεξιότητες τεχνολογικού εγγραμματισμού.
  • Οι δεξιότητες στη χρήση ΤΠΕ μαθητών και δασκάλων
  • Δεξιότητες επικοινωνίας . Η αποτελεσματική επικοινωνία στη σημερινή εποχή περιλαμβάνει  κάτι παραπάνω από την ικανότητα να διαβάζουμε και να γράφουμε ένα κείμενο.
  • Δεξιότητες σκέψης και επίλυσης προβλημάτων κριτικής σκέψης και διαδικασίες σκέψης.
  • Δεξιότητες προσδιορισμού και διατύπωσης και επίλυσης προβλημάτων,
  • Δεξιότητες συμμετοχικότητας,  ομαδικότητας.
  • Δεξιότητες υπευθυνότητας και προσαρμοστικότητας
  • Δεξιότητες Κοινωνικής ευθύνης.
  • Δεξιότητες ενεργού αναζήτησης και κριτικής ανάγνωσης των πληροφοριών
  • Δεξιότητες ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Δεξιότητες διαχείρισης και οργάνωσης χρόνου
  • Οι  δεξιότητες των μαθητών και καθηγητών στη χρήση αγγλικής γλώσσας
  • Καλλιτεχνικές τους δεξιότητες (μουσική ?μουσικό όργανο , τραγούδι , χορός)
  • Δεξιότητες λήψης αποφάσεων.

 

 

 

 

dimthrak

Related Posts