Στα πλαίσια ενός προγράμματος Erasmus + ανταλλαγής εκπαιδευτικών πρακτικών η τάξη μας Β1 παρουσίασε στην ομάδα των Ισπανών δασκάλων που μας επισκέφθηκαν μια διαφοροποιημένη εκπαιδευτική πρακτική που βασίζεται στις αρχές της Μοντεσσοριανής φιλοσοφίας.
Η εκπαιδευτικός της τάξης κ. Αρετή Κοκκίνου δημιούργησε ένα οργανωμένο περιβάλλον μάθησης με το κατάλληλο αναπτυξιακό υλικό που καλύπτει τις νοητικές και σωματικές ικανότητες των παιδιών με βάση την ηλικία τους.
Η πρακτική αυτή:
- Είναι βιωματική
- Σέβεται τους ρυθμούς μάθησης κάθε παιδιού
- Επικεντρώνεται περισσότερο στη διαδικασία της μάθησης απ’ ότι στο αποτέλεσμα
- Ενισχύει την ομαδικότητα και την αλληλοβοήθεια
- Ενθαρρύνει τη μάθηση με εύκολο τρόπο με τη χρήση εποπτικού υλικού
- Προτρέπει τη συγκέντρωση σε μια δραστηριότητα τη φορά
- Επιτρέπει την εξερεύνηση